July 22, 2012

Flirting?


meh sini,, nak cite pasal kes lieya dapat dua bodyguard kat KTM Hari Jumaat hari tuh,, hahaha,, bukan seorang tetapi dua orang,, ghee~~ actually mule mule diorang tegur sebab name SAMURA yang kat belakang baju korporat kitorang tuh,, ala, yang baju biru yang lieya pakai kalau balik uh,, diorang tanye kerja mane or universiti mane? lieya dengan ceq yah dah nak gelak guling guling dah,, ader ke muke punyer comel cam kitorang nie die kate dah kerja? hei, kitorang muda lagi tau! hehehe,, then, kitorang cakap lah yang kitorang nie budak sains muar,, SBP,, korang tahu? diorang boleh tanye SBP tuh ape? alahai budak KL p0wn tak tahu SBP tuh ape,, lieya tak tahu lah kalau diorang saje saje nak pancing kitorang ke hape,, tak kesah ar,, tapi lawak jugak lah kalau die tak tahu SBP tuh ape,, hehehe,, kalau diorang tak tahu SAMURA tuh boleh diterima lagi,, HAHAHA,, dah dapat tiket tuh, terus lah masuk kat tempat menunggu,, tengah ngelamun sorang2, mamat dua ekor uh datang tegur aq,,, layan je ah,, asal diorang tak macam2, aq okey je,, diorang tanye mane satu lane nyer,, pelik tol,, tak pernah naek kot,, haha,, then, kitorang masuklah into gerabak yang sama sebab lieya malas nak jalan ke depan untuk ke coach wanita,, alah, lagi pun ader guard,, tak pelah kan? hahaha,, then kitorang borak2 lah sampai lieya sampai serdang,, tak de lah burak ape p0wn,, borak kejap je sebab aq malas nak layang diorang,, aq keluarkan buku, baca,, diorang cakap lah yang diorang tuh budak Politeknik Port Dickson,, lah, budak poli rupenyer,, budak seni bina,, wah, banyak seyh lieya tahu,, hahaha,, yang sorang tuh name die Amri ataupun Azmi,, lieya tak tahu sangat lah coz tak tanye p0wn, dengar2 je diorang borak,, yang sorang lahi unknown,, tak diketahui,, haha,, ader jugak ek orang ngorat style cam uh,, hahaha,, lantak lah,, asalkan lieya selamat, kau nak ngurat, ngurat lah,, HAHAHA

p/s: no worries mista star,, i'm yours,, :P hahaha

Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

July 21, 2012

pra-TRIAL


hai geng! wah! rindunyer lah kat blog nie,, dah bersawang mawang dah nie,, haha,, lame tak menghapdet kan bende nie kan? sorry ah geng, lieya busy sikit lah lately nie,, almaklumlah, saya kan budak exam,, haha, kay, cakap pasal exam, actually lieya tengah on pra TRIAL,, ape tuh? alah, nie kire macam persediaan for TRIAL yang akan datang nie lah,, wahai geng2 1995, amacam? dah sedia,, ingat kita dah sampai di penghujung destinasi for alam persekolahan nie,, ingat, SPM uh dah panggil,, hee~~ cakap ngan cermin lah lieya! hahaha,, kay, sebabkan dah masuk p0wn bulan puasa nie, lieya nak lah gak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan ,, :D puasa tau jangan tak puasa,, heee~~ kay lah,, dah tak tahu nak cakap ape lagi dah,, XD

p/s: semoga tahun nie lieya dapat buat yang terbaik,, :)

Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

June 30, 2012

saya kat sini


hai korang korang semua,, tiba tiba minggu nie rase sayang giloss kat pengetua and HEM SAMURA cause minggu nie je kitorang dapat makan durian and rambutan,, siap ada pesta durian kau! hahaha,, thanks a lot encik Samian,, sayang cekgu lebih ah,, :)

tapi dalam seronok seronok nie mesti lah ade tekanan nyer jugak kan,, yelah,, cekgu cekgu plus parents semua dah mengharap ke langit dah dengan kitorang,, well, kitorang, batch 29 ada gelaran tersendiri yang pengetua sendiri iktiraf kan,, kami lah batch PM,, perdana menteri? haha,, tak lah,, PM tuh singkatan untuk batch PENEBUS MARUAH,, hurmm,, berat kot,, takut giler,, serius! hurmm,, takut tak dapat nak tunaikan ape yang diorang semua harapkan,, hurmm,, serius lah takut,, tapi lieya janji I'll try my best kay? sorry kalau tak dapat nak tunaikan janji nie,, lieya akan try buat TERhabis baik ek? kengkawan sayang tolonglah support and doakan lieya kay? sayang awak lah,, heee~~ 

okeylah,, lieya nak kene mulakan dah kembara mencari sepuluh A+ itu! oh yeah! haha,, bajet bahagia je cakap nyer kan? ape hal p0wn yang jadik, lieya will try her best of best,, kay, terabur,, hahaha,, 

p/s: harap sangat lah dapat lepas kali nie,, insyaALLAH,, : D

Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

June 04, 2012

taman tasek cyberjaya


haiyoss geng! hee~~ semalam kan bapak lieya bawak kitorang satu family plus my cousins 3 orang pergi lepak dekat taman tasek cyberjaya,, huh, best siottt,, gila lame lah lieya tak jejak ke cyberjaya,, seriously tempat tuh dah majuu! okey okey,, gayat kejap,, tahu tak, kat situ diorang dah tambah jalan, makin banyak kedai, and mostly, makin ramai orang,, hahaha,, tak delah sunyi macam dulu,, kitorang duduk lepak kat situ, pusing2 ambil udara plus skodeng orang dating,, hahaha,, adeq sedara lieya lagi jahat, siap jadik paparazi lagi skodeng orang dating,, hahaha,, taman tuh p0wn dah makin lawa,, makin terjaga lah dari dulu tapi dah ramai orang,, pukul 5 cam tuh je, orang ramai dah datang,, kitorang pusing2 kat sana,, jambatan dia tak yah cakap ah, rosak jahanam tak bertukar,, hahaha,, tapi still boleh lalu lagilah evenp0wn merbahay sikit,, tapi kitorang pedulik hape kan? haha,, kononyer lepas pusing pusing tuh nak jogging,, haram! dah jumpe raket badminton, masing masing nak tunjuk hebat,, sampai si kecik p0wn nak tunjuk hebat gak,, hahaha,, tapi serious puas giler,, hee~~ 

the moments : -



Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

June 03, 2012

Holidays XD


akhirnya! lagi dua hari nak balik hostel, barulah dapat cuti2 Malaysia dengan family,, alah, bukan pergi mane p0wn, pergi mandi kat sungai gabai je p0wn,,, tapi seriously best gillosss,, yelah, dapat jumpe dengan makcek2 lieya yang kepoh dua orang tuh,, kay, even p0wn die pangkat makcek kat lieya hakikatnye diorang lagi muda dari lieya,, si jieha tuh baru form 4 and ain baru form 3,, kay, umur cam tangga dah hah,, hahaha,, seronok gilerr lah dapat jumpe diorang,, tapi slack sikit cause 'pakwe' lieya tak ikot,, hahaha,, jangan pikir bukan bukan,, pakwe tuh merujuk kepada abang si jieha tuh ha,, dalam family kitorang, kitorang kapel cause kitorang je yang same umur,, so, mista star, jangan risau,, saya tak de pape dengan dia lah,, name dia hisyam,, mmm,, pagi2 tuh parents lieya dah gegar semua orang dalam rumah tuh suruh bangun,, kononnyer nak pergi pagi2,, hahaha,, tapi lieya tetap bangun yang last sebab lieya tahu kalau siap awal p0wn bukannyer akan pergi cepat p0wn,, hahaha,, paham sangat,, kay, sampai sane dekat pukul 10 or sebelas,, lebih kurang lah,, heee,, kay, saya bertukar jadik budak budak kejap semalam,, serius lepas tension giloss ahh,,, lupe kat addmaths, segale masalah,, main air tak ingat,, macam macam game kitorang main,, scrum, pepsi cola (yang main pijak pijak kaki tuh lah,, tak tahu lah korang panggil ape) , main hanyutkan diri main baling baling snowball(versi pasir),, hahaha,, then, balik semua kaki calar balar,, semua ade luka,, tapi puas hati gilerr,, :)) then, balik semua tak ingat dunia,, lieya balik je terus masuk bilik ingat nak tidur kejap, sekali hambek kau,, pukul 11 malam baru lieya terjaga,, naseb baek tengah off,, kalau tak, naya je,, then, semua orang pergi masuk tidur, lieya sorang sorang jadik burung hantu kat rumah tuh,, kay, naseb baek lah mista star nak temankan lieya (ke lieya yang teman die?) sampai pukul 4 lebih kot,, paling lama lah kan,, naseb baek dia tengah buat projek mechanical dengan member2 dia,, thanks mista star,, tahu tak? semalam lieya sempat habiskan homework sejarah and BM,, HEBAT! hahaha,, okay lah,, nak sambung kerja,, 

p/s: gambar gambar nanty lieya masukkan ,, :D



Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

JajahanMisslieya