
hai korang korang semua,, tiba tiba minggu nie rase sayang giloss kat pengetua and HEM SAMURA cause minggu nie je kitorang dapat makan durian and rambutan,, siap ada pesta durian kau! hahaha,, thanks a lot encik Samian,, sayang cekgu lebih ah,, :)
tapi dalam seronok seronok nie mesti lah ade tekanan nyer jugak kan,, yelah,, cekgu cekgu plus parents semua dah mengharap ke langit dah dengan kitorang,, well, kitorang, batch 29 ada gelaran tersendiri yang pengetua sendiri iktiraf kan,, kami lah batch PM,, perdana menteri? haha,, tak lah,, PM tuh singkatan untuk batch PENEBUS MARUAH,, hurmm,, berat kot,, takut giler,, serius! hurmm,, takut tak dapat nak tunaikan ape yang diorang semua harapkan,, hurmm,, serius lah takut,, tapi lieya janji I'll try my best kay? sorry kalau tak dapat nak tunaikan janji nie,, lieya akan try buat TERhabis baik ek? kengkawan sayang tolonglah support and doakan lieya kay? sayang awak lah,, heee~~
okeylah,, lieya nak kene mulakan dah kembara mencari sepuluh A+ itu! oh yeah! haha,, bajet bahagia je cakap nyer kan? ape hal p0wn yang jadik, lieya will try her best of best,, kay, terabur,, hahaha,,
p/s: harap sangat lah dapat lepas kali nie,, insyaALLAH,, : D
Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

haiyoss geng! hee~~ semalam kan bapak lieya bawak kitorang satu family plus my cousins 3 orang pergi lepak dekat taman tasek cyberjaya,, huh, best siottt,, gila lame lah lieya tak jejak ke cyberjaya,, seriously tempat tuh dah majuu! okey okey,, gayat kejap,, tahu tak, kat situ diorang dah tambah jalan, makin banyak kedai, and mostly, makin ramai orang,, hahaha,, tak delah sunyi macam dulu,, kitorang duduk lepak kat situ, pusing2 ambil udara plus skodeng orang dating,, hahaha,, adeq sedara lieya lagi jahat, siap jadik paparazi lagi skodeng orang dating,, hahaha,, taman tuh p0wn dah makin lawa,, makin terjaga lah dari dulu tapi dah ramai orang,, pukul 5 cam tuh je, orang ramai dah datang,, kitorang pusing2 kat sana,, jambatan dia tak yah cakap ah, rosak jahanam tak bertukar,, hahaha,, tapi still boleh lalu lagilah evenp0wn merbahay sikit,, tapi kitorang pedulik hape kan? haha,, kononyer lepas pusing pusing tuh nak jogging,, haram! dah jumpe raket badminton, masing masing nak tunjuk hebat,, sampai si kecik p0wn nak tunjuk hebat gak,, hahaha,, tapi serious puas giler,, hee~~
the moments : -
Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

akhirnya! lagi dua hari nak balik hostel, barulah dapat cuti2 Malaysia dengan family,, alah, bukan pergi mane p0wn, pergi mandi kat sungai gabai je p0wn,,, tapi seriously best gillosss,, yelah, dapat jumpe dengan makcek2 lieya yang kepoh dua orang tuh,, kay, even p0wn die pangkat makcek kat lieya hakikatnye diorang lagi muda dari lieya,, si jieha tuh baru form 4 and ain baru form 3,, kay, umur cam tangga dah hah,, hahaha,, seronok gilerr lah dapat jumpe diorang,, tapi slack sikit cause 'pakwe' lieya tak ikot,, hahaha,, jangan pikir bukan bukan,, pakwe tuh merujuk kepada abang si jieha tuh ha,, dalam family kitorang, kitorang kapel cause kitorang je yang same umur,, so, mista star, jangan risau,, saya tak de pape dengan dia lah,, name dia hisyam,, mmm,, pagi2 tuh parents lieya dah gegar semua orang dalam rumah tuh suruh bangun,, kononnyer nak pergi pagi2,, hahaha,, tapi lieya tetap bangun yang last sebab lieya tahu kalau siap awal p0wn bukannyer akan pergi cepat p0wn,, hahaha,, paham sangat,, kay, sampai sane dekat pukul 10 or sebelas,, lebih kurang lah,, heee,, kay, saya bertukar jadik budak budak kejap semalam,, serius lepas tension giloss ahh,,, lupe kat addmaths, segale masalah,, main air tak ingat,, macam macam game kitorang main,, scrum, pepsi cola (yang main pijak pijak kaki tuh lah,, tak tahu lah korang panggil ape) , main hanyutkan diri main baling baling snowball(versi pasir),, hahaha,, then, balik semua kaki calar balar,, semua ade luka,, tapi puas hati gilerr,, :)) then, balik semua tak ingat dunia,, lieya balik je terus masuk bilik ingat nak tidur kejap, sekali hambek kau,, pukul 11 malam baru lieya terjaga,, naseb baek tengah off,, kalau tak, naya je,, then, semua orang pergi masuk tidur, lieya sorang sorang jadik burung hantu kat rumah tuh,, kay, naseb baek lah mista star nak temankan lieya (ke lieya yang teman die?) sampai pukul 4 lebih kot,, paling lama lah kan,, naseb baek dia tengah buat projek mechanical dengan member2 dia,, thanks mista star,, tahu tak? semalam lieya sempat habiskan homework sejarah and BM,, HEBAT! hahaha,, okay lah,, nak sambung kerja,,
p/s: gambar gambar nanty lieya masukkan ,, :D
Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

hai kawan kawan kuh yang tersayang,, lieya baru je balik dari Seremban,, hehehe,, my favourite place kan? haha,, tak lah,, tadi actually pergi study dekat library,, guess what? saya sangaaaaaat happy hari nie because mista star ader sekali tadi,, hehehehe,, *kay, gedik sampai* hahaha,, happy giler sebab kitorang dapat spend time lagi giloss tadi,, ait2,, no no no,, kitorang tak dua orang lah,, giler ke? mahu kantoi camne? hahaha,, tadi happy giler sebab ceq piyah and ceq alynn ader sekali tadi,, dah macam gathering dah ha,,, silap tak de si dobot je,, kalau tak, dah cukup dah 4 head,, *rindunyer!* heee,, tadi lieya dapat 4 orang cekgu LK,, seyes terasa macam bodoh giler menghadap papan LK tadi,, yela, semua cekgu saye tuh semua star2 kot,, budak2 pandai,, tadi mista star, ceq piyah, Ceq alynn and niesa(budak SAMURA-tegas),, perghh,, macam macam cara keluar tadi,, kay, bak kata mista star kene buat banyak latihan,, hurmm,, nanty saya cuba kay? : ) tadi rase terharu giler because mista star kate "lieya, aku tahu kau boleh buat " perghhh,, rase nak nagis p0wn ader,, hahaha,, sweet nyer kau,, caer kejap lieya,, hahaha,, then, lepas dah penat study LK bagai, pergi makan kat bistro, parkson,, jumpe papan, suffi, muhyidin tapi haram sekor p0wn tak nak tegur kitorang,, how could you,, hahaha,, tak kesah p0wn sebenarnye,, tadi dapat duduk sebelah mista star lagi tau,, hahaha,, kay kay foine,, then, balik library sambung study,, pukul 4.30, si alynn dah mule ngantuk and kitorang p0wn dah start borng.,, pack barang2 bagai bagai, gerak masok terminal one,, pusing pusing tak de hala tuju and lieya jalan saing mista star and alynn,, lieya ngan alynn je bercakap,, kesian mista star,, sorry lah wak, saye segan lah dengan awak,, hee,, then, balik naik ktm,, mista star hantar sampai ktm,, borak borak tunggu ceq alynn beli tiket bagai,, hee,, thanks lah ek anda,, seyes rase nak senyum je sepanjang hari nie,, :) thanks korang sebab datang and ajar say,, : ) sayang korang lebih lahh,, hehehehe
p/s: incik, thanks for brightening my days <3 AHAHHAHA
Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

hallohah kawan2 sekalian,, lama jugak lieya tak merepeks dalam ini blog kan? *lame ke lieya oii??* hahaha,, beb, dah dengar cerite baru? pasal si nazmi tuh lahh,, alah, tipulah korang tak kenal nazmi faiz mansor tuh? kan die budak hot sekarang nie,, haish, untunglah,, baru 18, dah glamour nak mampos sekarang nie,, well, rezeki dia kan? lieya tahu, mesti ramai antara korang nie yang minat giloss kat nazmi tuh kan? hahaha,, okey lah, lieya tak de lah minat mane p0wn kat die tuh,, tapi tak kesah lahai,, berbalik ke cerita asal nyer, tadi lieya dapat cerita yang die dapat RM 300,000 sebulan,, di ulang SEBULAN,, bapak die,, kayo tuhhh,, haish,, untunglah siapa jadik bini die nanty kan? duduk rumah goyang kaki lah kau nyah,, hahaha,, hebat lah kau nazmi,, muda2 dah kaya,, tu lah untungnyer ader bakat kan? best kott,, orang carik2 kite, then gajikan kite,, hebat dok! hurmm,, ape p0wn, congrats ar to nazmi faiz mansor,, hope nazmi dapat naik kan nama Malaysia kat seluruh dunia,, sokong kau dari belakang,, hahahaha
p/s: cakap macam kenal baik je dengan nazmi tuh,, haahhahaa XD
Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD
JajahanMisslieya