March 15, 2013

I got my P!


hai geng! what's up ? sehat sehat kan ? lieya dah lame tak menghapdet kat sini kan ? tidak punya kesempatan lah,, dah lah komputer kat rumah macam ape jer~ sakit hati ! tapi tak pe, dengan peluang yang lieya tengah ada nie, mari lah kita menghapdet,, hehehe,, eh! I had already got P for my license,, wa dah boleh ronda2 naik kereta beb! hehehe,, saya sangat happy lahhh! :D *lebar kan senyum* hehehe,, and I love u lah pakcek JPJ yang telah mem'pass'kan saya,, dah lah banyak giler silap, tapi thanks to ALLAH sebab lembutkan hati pakcek tuh untuk pass kan saya,, yes!! hehe,, by the way, sekarang nie, kecuakan tengah mengatasi diri,, minggu depan result keluar beb! ohmy~ sangat takut lahhh,, lieya nanty akan berangkat ke Muar on my own,, saja nak pergi sendiri,, my mom nak ikot, tapi tak pe lahh,, lieya nak try amek sendiri,, by car ? naa~ penat kut nak bawak sampai ke Muar,, dah lah saya nie buta jalan,, hehehe,, naik bas je ,, nanty lepak2 rumah ciikfara kat Batu Pahat dulu,, saya rindu awak lah ciik fara oii :) tunggu saya tau? 

hurmm,, okey lah sayang yer :) lieya ada kerja sikit mahu diberesin,, doakan lieya and all Samurians B29 plus Georgians batch '95 dapat result yang cemerlang,, :D 


Terima kasih atas kesudian membace entry yang ntah pape nie,, XD

0 comments:

JajahanMisslieya